12 January 2009

New semester

این دانشکده کامپیوتر هم گند زده است با این درس ارائه دادنش!

من نمیدانم پارسال که این دو تا استاد جدید نیومده بودند و نظریه بازی و امنیت پیشرفته - دومی حداقل با کیفیتی که الان ارائه میشه! - وجود نداشته ملت چه درسائی میگرفتن؟
میری درسای دانشکده برق رو نیگا میکنی، تئوری اطلاعات و کدینگ و مخابرات سیار و تئوری صف و ... ئ دانشکده ریاضی هم ایضا درسهائی مثل تئوری گراف و ... رو ارائه داده. اونوقت تو این خراب شده چی؟!
هندسه ی محاسباتی رو دوست دارم ولی گذاشتم واسه بعد از اپلای. چون به احتمال 101% گند میزنه به معدل!
حالا باید دید که آیا میشه این امنیت پیش نیاز خورده رو پیچوند و ادونسد گرفت یا نه.
کجای دنیا یه گرد استیودنت باید این همه واحد پاس کنه؟!

4 comments:

علیرضا said...

هميشه دوست داشتم ببينم انتخاب كردن چه حسي به آدم ميده! ولي هيچوقت نشده چون ما هميشه مجبور بوديم مثل مدرسه واحدها رو برداريم

Alireza said...

دست رو دلم گذاشتی که خونه!!! باز خوبه واسه شبکه و امنیت همین یکی-دو تا درس به دربخور هست، اما "ام.آی.اس" چی؟!!!؛

Reyhan said...

به علیرضای اول
راستش انتخاب یه چیزه، اینکه سالهای ساله درسهای کپک زده به همین طریق ارائه میشه یه چیز دیگه است. من شناختی از نفت ندارم ولی حس میکنم شاید نمیشه خیلی انتخاب زیادی داشت. آره؟ حالا میری تگزاس حسابی دست و بالتو باز میذارن جوری که بال در میاری برگردی ایران
:D
به علیرضا دوم
ببین خودت یه کاری میکنی که تیکه بندازم ها! آخه تو اگه میخواستی این چیزا رو بخونی میرفتی مدیریت میخوندی. الانم سرتو بنداز پائین درسای نرم افزارو بگیر. من کلا نمیدونم البته چرا با این ام-آی-اس لج افتادم ها
:D

A.Zed said...

خوبه باز برای شما تایتل هاش جذابه !

ماله ما اصلا کلا ر...........د س !!!

:(

ولی چند تا از کرس های مدیریت ام رو دوست داشتم !!!
از حق هم نگذریم این ترم ژیواستاتیستیک داشتن صفایی بردم !!!!
خیلی دوسش دارم ! هم درس رو هم استادشو ! خدا حفظش کنه !