13 January 2009

Depression

اونقدر سر چیز بی معنی ای دپ زدم که بگم همتون فحش میدین.
نمره!
رفتم پیش استاد ایده ام رو گفتم. گفت فعلا خامه ولی اگه روش کار کنی ممکنه چیز خیلی خوبی دربیاد.
بعدش گفت که پایان ترم رو صحیح کرده! به جان خودم من نپرسیدم خودش گفت.
بعدش هم گفت که خیلی بد شدی! به جان خودم بازم من نپرسیدم. خودش گفت.
میدونستم که بد دادم. یه سوال رو اشتباه خونده بودم و سوال بعدی هم دقیقا به جواب همین ربط داشت و عملا 2 نمره ا 5 نمره پریده بود. دیگر خود حساب کنید پرتغال فروش را با فرض اینکه استاد دکتر سربازی باشد.
الان یه چیز دیگه بگم باز ممکنه فحشم بدین.
ولی من رو 20 این درسه - چون گفته بود میبره رو نمودار - حساب میکردم.
ای دنیای کثیف.
-------------------------------------------------------------
پی نوشت 1 : از گفتن هر گونه مرفه بی درد خودداری کنید!
پی نوشت 2 : به جمعیت نسوان حاضر: هم اکنون به بوس های گرم شما نیازمندیم!

4 comments:

پژمان said...

منم کلا دپ زدم! چون خیلی سوتی دادم توی این امتحان!
فک کنم هر کی میخواست بهت فحش بده دیگه به من فحش میده!

A.Zed said...

واقعا نمی دونم تو این 20 چی گذاشتن که شما خ خ ها دنبالشین ! تازه بهش نمی رسن دپ می زنین
واقعا حق که بگم ......؛

یه حکیمی یه بار به ما گفت 20 مال خداست !؛
ما هم گوش کردیم ، دیگه دنبالش نیستیم

پی نوشت : البته من یه استاد رویایی داشتم 7 واحد بهم 20 داد ، واحدهایی که معدل 13 بود !!! خداییش حال داد  

علیرضا said...

كلا آدم بايد از فلسفه گور باباي نمره استفاده كنه والا ديوونه ميشه

راوی said...

والا من که اصلا نگران نمره‌ی این درس نیستم، 20 که نشم هیچ، حتی اگر 2 هم بگیرم راضی‌ام.
الان بیشتر نگران امنیتمم که داره می‌ره زیر سئوال!