14 January 2009

حلقه ی مفقوده

- دوستم داره؟

- دوستم نداره!

- دوستم داره؟

- دوستم نداره!

- دوستم داره؟

- دوستم نداره!


رو به رو دلگشا نشسته بودم. یکی از بچه ها دو سه تا گل از باغچه چید و اومد طرف من. گفتم: قشنگند!

نمی دونم اسم گلش چی بود. اما یه عالمه گلبرگ داشت. یکی از گل ها رو داد به من. یکی از گلبرگ هاش رو کند. گفت : تو که این جا الافی. بشین یکی یکی گلبرگ ها رو بکن. بگو : دوستم داره؟ دوستم نداره! - به شوخی گفت اینو -. بعدش منم گل رو گرفتم و گفتم: باشه.

یکی یکی می کنم می گم: دوستم داری؟ نه بابا دوستم نداری! خندیدیم. بعدش خداحافظی کرد و رفت.

من موندم و گل. شروع کردم یکی یکی به کندن گلبرگ ها:

- دوستم داره؟

- دوستم نداره!

- دوستم داره؟

- دوستم نداره!

- دوستم داره؟

- دوستم نداره!

- دوستم داره؟

- دوستم نداره!

- دوستم داره؟

- دوستم نداره!

چه قدر گلبرگ هاش زیاده . خسته شدم .

- دوستم داره؟

- دوستم نداره!

- دوستم داره؟

- دوستم نداره!

- دوستم داره؟

- دوستم نداره!

- دوستم داره؟

- دوستم نداره!

تموم شد.

دیگه گلبرگی نمونده.

دوستم نداره.

ولی یادم افتاد اولش که دوستم گل رو بهم داد، یکی از گلبرگ هاش رو کنده بود.

9 comments:

A.Zed said...

عجب دوست خوبی !؛

تو فرنچ به این بازیه میگن
effeuiller la marguerite
(a la folie , pas du tout)
که همینه ولی معمولا 5 تا مد داره
He/She loves me 1-a little, 2-a lot, 3-passionately, 4-madly, 5-not at all
البته حالت دو مدیش هم مرسومه!
این از اونی که تو بازی کردی بهتره! چون 1 حالت بد داره ! 1 حالت متوسط ! 3 تا خوب !:)



گل استانداردش هم اینه!
http://en.wikipedia.org/wiki/Leucanthemum_vulgare

با رز قبول
نیستا ! ؛ نتیجه لازم رو نمی ده !؛

Movie Script : a la folie , pas du tout !
ایودری تاتو (اِمیلی خودم) توش بازی میکنه !؛

Reyhan said...

آره گلش همین بود!؛

Explanations!

--a la folie, pas du tout:
- He loves me, he loves me not!
- دوستم داره، دوستم نداره

-- Audrey Tautou!

علیرضا said...

تو چرا انقدر پيچيده اي؟ يه روز ميگي اگه بدون اون مي ميرم همون بهتر بميرم يه روزم نگراني دوستت داشته باشه. يه روزم ميگي كاش بدونه دوستش دارم.

بابا جان برو رك برو بهش بگو دوست دارم! مي فهمي؟ (خشن باش وقتي اينو ميگي!) اگر دوستت نداشت سياه و كبودش كن

:دي

Reyhan said...

Pay attention to labels please!
They are all former writings.
Hence you may found some conflicts between them.
I don't believe in love. No such a thing exists.

Reyhan said...

و یه چیز دیگه
یعنی چی که رک برو بهش بگو؟
بابا این چیزا بد آموزی داره. پس فردا یکی این چیزا رو میخونه میره خودشو بدبخت میکنه ها!؛

A.Zed said...

من که فکر نکنم ! جنگ اول به از صلح آخر؛

واللا ما تست کردیم نتیجه هم گرفتیم !!!؛


البته فوت کوزه گری داره !!! اینا همه HighTech اند ، کار هر کس نیست !!؛

Reyhan said...

تو چی رو تست کردی؟
:-o

واحد said...

خیلی باحال بود آخرش

Alireza said...

هر چند کامنت گذاشتن در مورد پست های با تگِ "نوشته های پیشین" یه جوریه، اما یادمه توی اون وبلاگ مرحوم هم که اینون خونده بودم، خیلی حال کردم؛