24 January 2009

Being Alleviated

No commitment, no opinion!
-------------------------------------------------------------

به یاد داشته باش من می ‌توانم خوب، بد، خائن، وفادار، فرشته‌خو يا شیطان‌صفت باشم،
من می توانم تو را دوست داشته يا از تو متنفر باشم،
من می توانم سکوت کنم، نادان و يا دانا باشم،
چرا که من یک انسانم، و اینها صفات انسانى است و تو هم.
به یاد داشته باش،
من نباید چیزى باشم که تو می خواهى،
من را خودم از خودم ساخته ام، تو را دیگرى باید برایم بسازد.
تو هم به یاد داشته باش، منى که من از خود ساخته ام آمال من است ، تویى که تو از من می سازى آرزوهایت هستند.
لیاقت انسانها کیفیت زندگى را تعیین میکند نه آرزوهایشان ومن متعهد نیستم که چیزى باشم که تو می خواهى و تو هم می توانى انتخاب کنى که من را می خواهى یا نه.
ولى نمی توانى انتخاب کنى که از من چه می خواهى،
می توانى دوستم داشته باشى، همین گونه که هستم و من هم.
می توانى از من متنفر باشى بى هیچ دلیلى و من هم.
چراکه ما هر دوانسانیم.

پی نوشت: برگرفته از اینجا

6 comments:

علیرضا said...

ياد اين جمله افتادم كه توي فيلم نشاني عيد بخش كرد بود:
"هیچوقت نخواستم تو مثل من بشی، چون جمع من و من، نمیشه ما و هیچوقت نخوامم من مثل تو باشم چون جمع تو و تو، نمیشه ما....می خواستم تو خودت باشی و منم خودم تا جمع من و تو بشه ما!"

پستشم كردم همون موقع!

Anonymous said...

be name koda
salam

e!
inja nemishe farsi nevesht!

nemidooni cheghadr khoshhalam ke inja ro peyda kardam!

nomreye system amelet chend shod hala?
halet khoobe?
ye vagh ye balaii sare khodet nayari mellat khosh hal shan:D (shookhi kardam)

mamnoon ke khabaram kardi va nazar dadi

Quran haii ke mizari aalie ! baghiyash ham aalie

rast migi! ham kam dars erae mikonan ham bad erae mikonan! nemoonash hamin jamzad!!!

man porsidam, goftan ke IT amirkabir kheili behtare makhsoosan amniyatesh

behtar bashi!
mamnoon

shahab said...

این و گذاشتن من افتتاح کنم!
در کف شیر نر خونخواره ای
جز به تسلیم و رضا کو چارهای
همه اختیار داریم و ...

shahab said...

آرزوها چراغ راهند هر چه دست نیافتنی تر ودورتر دلیل برای ادامه محکم تر
به نظرم آرزو ها تو ساختن نقش دارند.

Alireza said...

به قول حمید هامون(خسرو شکیبایی): «تو میخوای من اونی باشم که واقعا تو میخوای من باشم؟ اگه من اونی باشم که تو میخوای، پس دیگه من، من نیست . یعنی من خودم نیستم…»؛

(ببخشید که کامنت تکراری شد، ولی گفتم بنویسم، چون هم دیالوگ خیلی قشنگه، هم مرتبطه با این پست)؛

Anonymous said...

این نقل قول روزانه کو؟
جدی جدی یه ربطی داشتن ها، نویسنده ننوشته، اونم نقل قول نکرده، عجب تکنولوژِی چیز خوبیه ها
نوشته قشنگی بود، یه کتاب داره مهاتما گاندی به اسم سرگذشت من، کتاب جالبیه