17 January 2009

پیامک بازی

- شکست!
- هان؟ خوبی تو؟ نصفه شبی چی شکست؟
- قلبم شکست. قلبمو شکستی!
- یا حضرت عباس. ببین نصفه شبی چه فیلمی راه انداخته ها. بچه جون، خواب دیدی. به جون عزیز ترینت که خودم باشم! خواب دیدی.
- من عشقت رو دزدیدم!
- حلال جونت باشه. دزدیدی که دزدیدی. فقط جون مادرت بذار بخوابم. باید صبح زود پاشم درس بخونم. تو هم گذاشتی امشب خواب دیدی .
- من خواب نیستم. بیدارم.
- آره ، دارم میبینم بیداری و داری چرت و پرت تحویلم میدی.
- اگه آدم یه چیز با ارزش رو بدزده کجا باید اون رو قایم کنه؟
- تو فریزر!
- مسخره کن. نوبت منم میرسه. اون روزی که عشقت رو دزدیدم، با خودم فکر کردم مطمئن ترین جا کجاست. عشقت رو تو قلبم پنهان کردم. همیشه از امروز می ترسیدم. از روزی که واسه پس گرفتنش بخوای قلبم رو بشکونی.
- ای خدااااااااا.
- بی جنبه! خواستم یه خورده سر کارت بذارم. همین. حالا بخند، ببخش، فراموش کن.
- بعدش اجازه هست که بخوابم؟
- اجازه ما هم دست شماست!
- خدا یه عقلی به تو بده، یه نمره خوب هم به من.
- تو از این شانس ها نداری.
- باشه، هرچی تو بگی. هر چی خونده بودم تا حالا از کله ام پرید.
- حالا چرا می زنی خوب. بخواب. تقصیر تو نیست که. تقصیر اون اجنبی یه که وقتی حروف الفبا رو اختراع کرد بین U و I فاصله انداخت.
- شب امتحان حالتو میپرسم!
- غلط کردم بابا. حالا چرا می زنی. الان مثل یه بچه ی خوب میرم لالا.
- آی هپ سو! شب به خیر.
- شب نیست که. نیمه شبه!
- شب – به – خیر.
- باشه باشه. شب به خیر
-------------------------------------------------------------
پی نوشت ۱: این گفتگو کاملا غیر واقعی است و هدف از آن طرح مساله ای جهت ارزیابی توان جمع و تفریق خوانندگان عزیز میباشد.
پی نوشت ۲: محاسبه کنید سود حاصله ی همراه اول را.

2 comments:

A.Zed said...

پی نوشت هاش هم جزو نوشته های پیشینه ؟

چون قبلا اسمش شرکت مخابرات بود !!! تازگی ها با مردم همراه شده اون هم از نوعه اول !!!!؛
:D

راوی said...

پی‌نوشت 3: و البته اضافه کنید به آن هزینه‌ی اینترنتی که پرداخت شد تا این متن خوانده شود.