02 June 2010

روز مادر

مامان خوبم
روزت مبارک
کلی دوست دارما.
ولی خوب چیکار کنم که هیچ جوره نمیتونم محبت هاتو جبران کنم؟
هی یه عالمه دوست دارم بچه خوفی باشم واستون، ولی مگه گولای این شیطون میذاره؟
نوشتم چون برام مهمی.
بازم بیشتر دوست دارم.
----------------------------------------------------
مربوط نوشت: کلا روز همه دوست دخترای عزیزم که اینجا رو میخونن مبارک.

شعر نوشت: بچه ها همه با هم و با صدای بلند بخونید:
مامان مهربونم،
برات آواز میخونم،
شعرای رنگی رنگی،
بلکه باهاش بخندی،
خنده ی تو یه دنیاست،
دنیایی بی کم و کاست،
هر جا باشی نوشته،
زیر پاهات بهشته،
مامان نازنینم،
قدر تو رو میدونم

مربوط به شعر نوشت: ریحانه، ۴ ساله از تهران D:

6 comments:

Nasibe said...

الهی...ریحانه ی 4 ساله :دی
دلم تنگ شد با خوندن شعرت

موافقم مامانها همشون خوب ان، بهترینن...راستش خب بابا ها هم همینطور

کاش ما قدر همه رو بدونیم قبل از اینکه دیر بشه و دیگه نباشن خدایی نکرده...کاش ما یاد میگرفتیم که نه فقط حسرت نبودن، بلکه بودن رو هم به موقع یادمون بیاریم

hannan said...

salam

roozetoon mobarak :gol ! (shekl chetori mizaran? :D)

Reyhan said...

ممنون حنان
اینجا مچوره دیگه از این شکلکها و این قبیل جینگول بازیا نداره :دی

Unknown said...

سلام
روزتون مبارک!
عیدتونم مبارک

Alireza said...

اول- خیلی شعرت خوشگل بود، می بینم که توی حوزه ادبیات کودکان هم دستی داری (:دی)
دوم- روزت مبارک عزیزم
سوم- چون این پست متعلق به مادر خانم گرامی هست، از همین جا بنده هم خدمت ایشون ابراز تبریک و تهنیت و ارادت دارم

Reyhan said...

مرسی عزیزم
عشق منی
:*
اون رو هم کودک درونم سروده بود
:D:D