24 May 2010

سوم خرداد

ممد بود، من نبودم.
ممد نبود، من نبودم.
ممد نبود، من بودم.

---------------------------------------
تولد نوشت۱: خوب من از آن دسته آدمهایی هستم که ترجیح میدم به جای اینکه روز تولدم ناراحت باشم یک سال پیر شدم خوشحال باشم که امروز روز منه D:

تولد نوشت۲: کلا احساس مگویی است وقتی روز تولدت از خواب پا میشی میبینی اااااااااااااااااااه، چقدر پیامک! یعنی کیا میتونن باشن؟ و بعدش که باز میکنی میبینی همراه اول و بانک اقتصاد نوین و بانک پارسیان و ... هستن!

تولد نوشت۳: ممنون از همه کسایی که پیش از این پست تبریک گفتند و بعدش قراره تبریک بگن D:

13 comments:

مسلم said...

اول اینکه: تولدتون مبارک !!
صد سال به این سالا! :دی

دوم: خوب مث من اگه ندار و بی چیز و بی حساب بودین- که نیستین!-از این پیامک ها هم باسه تون نمیومد! انصافاً!!

علیرضا said...

مبارکه :دی

Nasibe said...

HBD
:P

s3m said...

مبارکه خوب :دی

حالا ممد چی کارس این وسط؟

:پی

s3m said...

وایسا بینم

تو تو آزادسازی خرمشهر هم نقش داشتی؟ :پی

حنان said...

به نظر خودم خیلی باحال گفتم پس اینجا هم میگم:

این خرمشهر که میگن تویی؟
آخه ظاهرا جفتتون یه روز آزاد شدین :))

Reyhan said...

ممنون از همه

یه سممم: این ممد همونه که قبلا بود ببینه و بعدا نبود که ببینه دیگه. منظور تلاقی تولد و اون واقعه است
:P

به حنان:
آخه اگه باحال بود که من جوابشو میدادم بچه

ن.ا said...

ريحان جان تولدت مبارك گل خانوم:*

b said...

tavalode dirozet mobarak. on shere avale postet ham kheyli bahal bood.
:**
diroz jolo bank koja bodi nadidamet koloche :)

سوفی said...

تولدت مبارک

Unknown said...

pas az dide shoma, taarikhe moAsere Iran be 3 bakhsh taghsim misheh:
1- Ghabl az raftane mammad
2- baAd az raftane mammad ta ghabl az veladate shoma
3-baAd az veladate shoma!
motmaAenid in vasat etefaghe moheme digeyee nayoftadeh ?

Reyhan said...

واااااااااااای
سلام آقای مدرسی
چقده خوشحال شدم اینجا کامنت گذاشتید
والا خوب اگه بخوایم واقع بین باشیم دقیقا همینایی میشه که شما گفتید. عمده اتفاقات سرنوشت ساز ایران همین بوده. ایران هم که قراره مدیریت جهان رو به عهده بگیره
:D

A.Zed said...

Happy Birthday !!! :)

hamin tor ROOZetoon MObarak !!! :))



p.s. motabeghe hamishe ma takhir darim , :(
dg bebakhshid !!! :((