07 February 2010

نبوغ

تو جیب سمت چپ مانتویی که دانشگاه میپوشم جای دو تا چیز ثابته. کلید آزمایشگاه و بنفشه (اسم فلش مموریمه)
امروز خونه بودم و خواستم یه سری چیزایی رو که از دانشگاه آورده بودم و باهاشون کار داشتم رو بریزم رو لبی.
به نیت بنفشه از پشت لبی بلند شدم.
دست کردم تو جیب مانتو.
کلید رو در آوردم!
برگشتم پشت لبی.
کلید رو کردم تو پورت.
اومدم نشستم دیدم نیومد بالا.
بعد گفتم بذار درش بیارم دوباره بکنم تو شاید نشناخته!
دوباره کردم تو.
ایندفعه یه دور هم پیچوندم کلید رو نکنه قفل بوده باشه!
بعد نمیدونم گویا بهم الهام شد یا معجزه ای الهی رخ داد.
به خودم اومدم گفتم چرا داری کلید رو تو پورت یو.اس.بی میچرخونی؟
رفتم کلید رو گذاشتم سر جاش بنفشه رو آوردم.

12 comments:

zahra said...

=))))))))))

s3m said...

نمی دونم چرا اسم ما مسم شیمی ها بد در میره؟

:دی

مسلم said...

:))
منم تا حالا چند بار دنبال عینکم گشتم، بعد از کلی اعصاب خوردی فهمیدم رو دماغمه!!
:دی
.....................
درخواست نوشت:
میتونی بهم بگی این عکسه رو چه جوری عوض میکنی.
منم دوس دارم بذارم! :(
آخه خیلی خداس!

Reyhan said...

به م.م.م:
شما اول میم شیمی رو درست بنویس بعدا مچ بگیر
:D

به مسافر:
به ترتیب اینا رو برو
Dashbord -> Layout -> Add a Gadget -> Picture
بعد از اون به بلاگت این گجت اضافه میشه و هروقت خواستی میتونی عوض کنی عکس رو

Unknown said...

:))))))))))))))!

مسافر said...

این گجت و خودم هم اد کردم. منتها عکساش چه جوری عوض میشه؟
نکنه دستی عوض می کنی؟

Reyhan said...

آره پس چی؟
خوبه بالاش نوشتم وات آی فیل ها
نکنه قراره تکنولوژی برای فیلینگ هام هم تصمیم بگیره؟
:D

مسلم said...

گفتم شاید اول این پنگودنه میگه حالش چطوره، بعد تو خودتو اونجوری تطبیق میدی ! :دی
ولی چشماش خیلی خیلی خداس!
هر چی من به اینا نگاه میکنم سیر نمیشم! :دی

Alireza said...

نکنه اون روزی هم که کلید خونه رو جا گذاشته بودی، بجاش بنفشه رو برداشته بودی؟! :دی

پنگوئن نوشت: نمیشه به جای یه پنگوئن، دو تا گذاشت، تا من هم احساسم رو بگم؟

Reyhan said...

عزیزززززززززززم
خوب تو هم میتونی عوضش کنی و به جای تایتلش بنویسی
What Alireza Feels

:*:*

مونا said...

سلام
ریحان جان همون مدل رو که مد نظرت بود رو طرح ایستاده اش رو دارم پیدا میکنم برات بذارم که دقیق تر بتونی ببینیش و به خیاط نشون بدی.
حتما امروز میذارمش. یه سر به بلاگم بزن.
مونا
زیباترین عروس سال

Anonymous said...

حالا اینو جدی گفتید؟؟؟؟؟