31 October 2009

جیگر-۱

اولش ۴ تا بودن.
یکی یکی شروع کردن به مردن.
از وقتی که یکی موند، تازه توجهم بهش جلب شد. تا قبل از اون فقط یه بخشی از تزیین خونه بودن.
صبح ها که از خواب پا میشم، قبل از اینکه خودم چیزی بخورم میرم سراغش و برام کلی دم تکون میده و براش غذاشو میریزم و مثل وحشی ها حمله میکنه به غذا.




اسمش رو گذاشتم جیگر.
هم خیلی جیگره هم رنگش جیگری یه.
الان عین بچه ام میمونه!
وقتی غذا زیاد میخوره و آروغ میزنه و حباب میده بیرون دلم غنج میره!
بعضی شبا که خونه نمیام قبلش حتما میسپرم مواظبش باشن.
جدیدا هم تصمیم گرفتم یه آستینی براش بالا بزنم برم یه ماده براش بخرم بچه ام تشکیل خانواده بده از تنهایی در بیاد.
--------------------------------------------------------------
پی نوشت: جیگر من دمش خیلی از اینی که تو عکسه خوشگل تره ها

9 comments:

مسافر said...

عذر میخوام الان یه سئوال فنی باسه من پیش اومده!
شما چه جوری پی به ذکور بودن جیگر تون بردین !!

Unknown said...

واقعا چه خوشگله!دمش کامل نیفتاده تو عکس!یه عکس هم بنداز که دمش قشنگ پیدا باشه،فکر کنم ازین دم بلنداهست.نه؟

Reyhan said...

به مسافر:
بببن این فایترها رو اگه دو تا نرشون رو با هم تو یه تنگ بندازی همدیگه رو تیکه پاره میکنن. یه دفعه که نمیدونستیم دوتاشون رو موقع عوض کردن آب انداختیم تو یه لگن،یکی افتاد دنبال اون یکی و تا ما جداشون کنیم دمش رو کند!
از رو خصوصیات ظاهری هم میشه فهمید،البته نه اونجور ظاهری! نرها باله ها و دمشون بلندتره و لبشون کلفت تره.
البته این جیگر به منم به طرز مشکوکی ابراز علاقه میکنه که حالا خیلی وارد جزییات نمیشم "-:

Reyhan said...

به مری: عزیزم این جیگر من یه کم گوسفنده نمیذاره ازش عکس بگیرم. ولی دمش یه کم بلندتره و خوش حالت تره. قوس بیشتری داره

Sir Hannan said...

وقتی از تو گودر می خونی عکسش نمیاد! هی داشتم حدس میزدم چه جور جونوری میتونه باشه!

و اینک خرده شیشه: این جمله را با صدای بلند و به انحای مختلف بخوانید. فقط بعدش آروم بخندید همسایه ها گناه دارن:

الان عین بچه ام میمونه!

گیر سه پیچ:

بعضی شبا که خونه نمیام قبلش حتما میسپرم مواظبش باشم.

زت زیاد :دی

Reyhan said...

به حنان:
ای مارمولک شیشه خورده دار
تو چرا هی اسم عوض میکنی؟
به جا اینکارا بشین تزت رو تموم کن
(خواستم فحش بدم دیدم این بهتره
:D
)

آنیما said...

کامنت دوم که اسمشو گذاشتی مری مال من بودا!تا اینتر کردم یادم افتاد اسممو نگفتم!!ا

Reyhan said...

خوب میدونستم که
گفتم شاید خواستی تو هم مارمولک شی اسم عوض کنی

علیرضا said...

عمود چوبی به جای آتشین تو راهه:
توجه شما رو به خبر زیر جلب می کنم

http://alef.ir/1388/content/view/56298/