20 October 2009

نیازمندی ها

ای همه ی کامپولوتلی هایی که اینجا را میخوانید!
میشه لطف کنید یه کمک فکری بدید که کجاها اپلای کنم؟
لطفا شرایط زیر رو هم در نظر بگیرید:
۱- جایی باشه که آب و هواش خیلی تخیلی نباشه! مثلا من اصلا دلم نمیخواد تو زمستون وقتی سرما خوردم و آب دماغم روونه صبح که از خونه میام بیرون دماغم هی قندیل ازش آویزون بشه.
۲- در زمینه شبکه قوی باشه. یعنی استاد خوبی باشه که بشه باهاش کار کرد و عمر آدم تلف نشه.
۳- یا همون دانشگاه یا دانشگاهی نزدیک بهش تو زمینه مهندسی نرم افزار هم قوی باشن که آقای همسر منو طلاق نده!
۴- در و دهات نباشه. البته این خیلی اهمیت نداره، ولی خوب من شهرهای بزرگ رو ترجیح میدم.

10 comments:

آنیما said...

leeds university ba ranke 99 fekr konam hame in khususito dashte bashe.khodetam boro tu sitesh bebin.

پژمان said...

والا من که نمیخوام امسال اپلای کنم ولی اگر پیدا کردین به منم خبر بدین که کارم برای سال دیگه راحتتر باشه!

b said...

boro california haminjor uni rikhte tosh UC... mosalaman ostade khob ham tosh hast havasham ke bahari ehsase ghorbat ham nakhahi kard hame kamo bish irooni :D

علیرضا said...

چه جایی بهتر از دانشگاه تهران
پ چی پ؟
مهد مهندسی کشور!!

ولی خودمونیما، ما که حسرت دیدن یه دانشگاهی غیر از دانشگاه تهران به این دلمون موند
:دی

مسافر said...

داانشکده فنی دانشگاه تهران !
:))

Maryam said...

bia inja :D kheyli khoobe :D

mirkhosro said...

من بگم:
Tilburg اپلای نکن. چون هم در و دهاته. هم واسه اقتصاده و نه مهندسی. پس نه به درد خودت می‌خوره و نه آقای همسر. در ضمن خیلی هم سرده.

به این ترتیب یه گزینه کم شد و کارت راحت‌تر شد!

Nasibe said...

منم با مسافر و آقای علیرضا موافقم.... دانشکده ی فنی دانشگاه تهران
:)
تازشم وطن, به وطن فکر کن...ایرانم و ایرانت و ایرانمون..
چرا همه اینهمه دوس ارن برن ...

نازنين said...

سلام ريحان:
واسه چند پست قبل ترت، اومدم بگم من يكي كمتر ميام نت، واسه همين كمتر نظر ميدم اينجا، البته اگه نظر من مهم باشه :دي
والا ربطي به عقد كردن تو نداره گل خانوم :*

A.Zed said...

من هم میگم دانشگاه تهران


توی دانشگاه تهران یه دکتر جدید قراره بیاد یه مدت دیگه، اسم خوبی داره !!!
بستامی یا بسطامی ....

توی همینه زمینه ها استاده !!!
فقط یه کم جو کم میده که داره خودشو تقویت میکنه

;)