25 October 2009

امروز

امروز افتضاح بود.
البته کم نیستند این روزهای افتضاح این روزها!
امروز باید از لیست کلاسها حذف میشدم.
امروز باید پارتیشنی که اطلاعات من روش بود تو دانشگاه یه دفعه محو! میشد.
امروز باید اخبار ترافیک رادیو پیام اسم بزرگراهی که از اولش تا آخرش ترافیک بود رو تو مسیرهای پر ترافیک نمی آورد تا من دقیقا همون مسیر رو انتخاب کنم تا زودتر برسم.
امروز باید بعد از این همه خستگی های بیرون که اومدم خونه یه خبر وحشتناک خوشحال کننده بشنوم و هنوز به یک ساعت نرسیده بفهمم اون خبر تحقق پیدا نخواهد کرد و لبخندها زودی بخشکند و کویری بشن که فقط اشکها میتونه سیرابشون کنه.
کاش فردا روز دیگری باشد...
-------------------------------------
گلایه نوشت: ممنون که پست قبلی رو به هیچ جاتون حساب نکردید.

10 comments:

راوی said...

ای کاش همه‌ی این مفتضحات 4 شنبه‌ها رخ می‌دادن، اون‌وقت حداقل آدم دلش خوش بود که در عوض فردا و پس‌فردا تعطیله :D:D

علیرضا said...

اَی بابا

کامنت نذاریم، میگن چرا کامنت نمیذارین
کامنت بذاریم، میگن چرا اینجوری کامنت گذاشتین
تازه بعضی وقتها کامنت میذاریم، خیلی جدی، بعد فرداش می بینم جا تر و بچه نیس! کلا پست با کامنتاش محو شده

این چه وضعشه آخه

پژمان said...

من چی بگم که توی ۱۰ ۱۱ روز گذشته همش خبرای بد شنیدم؟ هان؟

مسلم said...

این نیز بگذرد !!

در مورد گلایه نوشتت:
هر بار تو نوشتنات جدی میشی ، نوشته هات خنده دار تر میشن !
:))

چند روز پیش من با یکی از استادا بحث میکردیم. و اون شدیداً اروپا رو توصیه میکرد. حتماً میدونی که نفت یعنی امریکا و معمولاً اساتید عظام امریکا رو توصیه میکنن ولی این استاد یه سری دلایل دیگه داشت که اروپا رو توصیه میکرد. در هر حال من نمیدونم باسه رشته آی تی چه دانشگاه هایی خوبن باسه همین دانشگاه تهران مهد مهندسی ایران را توصیه کردم !
باز اگه دوس داری دلایل استاده رو باست بگم، بوگو تا بگم !!

Alireza said...

ایشالا همه ی این خبرهای بد، به زوردی
جای خودشونو به خبرهای خوب میدن عزیزم، تو فقط اینقده حرص نخور

:*

اميرحسين said...

اي بابا
پارتيشن و اطلاعاتش چي شد؟ برگشت؟
--------
خوب من چي بگم؟ خطابش كامپيوتري ها بود

Nasibe said...

و چشمانت به من گفتند که فردا روز دیگری است...

Nasibe said...

راستی ریحانه منظور از این جمله چی ده...من متوجه نشدم,
"ممنون که پست قبلی رو به هیچ جاتون حساب نکردید."
و اینکه اگه منظورت اینه که کامنت باید میذاشتیم, خب گذاشتیم دیگه...تازشم به خدا ارزش نداره اینهمه حرص خوردی امروز... هرچند یکی باید به خودم بگه

Nasibe said...

راستی یه چیز دیگه...
من تازگی دیگه اصلا برام مهم نیست دنیای بیرون چه خبره, خودت مهم هستی و همین که سلامتی کافی ئه ...دنیا و خبرهای بی شخصیتش هم بذار برای خودش...زندگی کن و .... چشمانت به من گفتند که فردا روز دیگری است...
این تکراری ترین جمله ی زندگیمه
اما دوسش دارم

A.Zed said...

این اونروز عجب روزی بوده پس !!!!؛
:(

بابا ما اینترنت نداریم ، همین آب باریکه رو هم به سختی پیدا میکنیم تا براتون کامنت بذاریم ، سخته خب !!!؛
:(