07 October 2009

گودرز و شقایق-۱

یه سوال جنسی داشتم!
جنس شلوارت چیه؟

20 comments:

زهرا said...

مال من گاواردین ه!
مال تو چی؟:دی

Reyhan said...

مال من دامنه
:D

علیرضا said...

الان با توجه به پست قبل، دلت خواسته نظر ما رو راجع به جنس شلورامون بدونی؟؟ :دی

خب من شلوار لی آرمانی می پوشم :دی

Reyhan said...

بابا آرمانی
!!!!

علیرضا said...

پی چی پ

Reyhan said...

به جا این ولخرجی ها و ۱۵۰ تومن به پول به شلوار دادن پولهاتو جمع کن امروز فردا تشکیل خانواده بده
!!!!

مسلم said...

اولاً این سئوال شما کاملاً سیاسیه و نه ج.نسی !!
چون اگه جنس شلوارتون خدای ناکرده مخملی باشه دیگه خدا میدونه کارتون به کجاها که نمیکشه !!

جهت جلوگیری هر چه بیشتر از تجویو -از جو میاد- اذهان عمومی باید بگم که علی.ب شلوارشو تو جمعه بازار 8000 تومن ناقابل خریده !
:)

علیرضا said...

کی به ما زن میده آخه؟؟
:)

ع.نوید said...

سلام
عقدت رو تبریک می گم
جنس شلوار من فاستونیه
موفق باشی

Nasibe said...

ریحان, منم یه شلوار جینم بنتون هست و بقیشون هم چون خیلی پولدار نیستیم :( نمیدونم چی هست

b said...

khobi? deleman tang shode aroos joon

زهرا said...

تو حواست هست شیرینی ندادی به ما؟!!!
گفتم اگه یادت رفته یادت بندازم پول هاتو جمع کنی:دی

Reyhan said...

به بتی:
عزیزم منم دلم برات تنگ شده
آخه تو از وقتی دانشجو دکترا شدی فکر کنم خیلی سرت شلوغه
پیامک بده چه روزایی دانشگاهی ببینیم همو

زهرا said...

دوستان توجه دارین که ریحان کامنت منو نادیده گرفت:دی

امیرحسین said...

خوب جنسی داره
:دی

مسلم said...

خوب که فکر میکنم میبینم این زهرا عجـــــب کامنت خوبی نوشته!
ولی حیف که دیده نشد !!

به زهرا: غصه نخور اینا عادیه!! اینقد آدما بودن شیرینیهای ما رو پیچوندن ! اینم روش !!

Hamidreza said...

بسی حنده شد و لذت بردیم

Nasibe said...

ریحان این امیل آخری ات که بهم فرستاده بودی خیلی خیلی نازه بود, دست گلت درد نکنه,...آپ هم کن

مسافر said...

سلام
ما دوباره شروع کردیم!
بیای بسی خوشحال میشیم !

hannan said...

man ye bar in ghaziyeye rabte goodarz ro ba shaghayegh roshan konam ke zaheran bara hame soale:

If G=goodarz
and SH=shaghayegh

and also if we consider: NH=new human

Then we have:

-G.(1/SH)=NH

Which "." in above equation is dot product (inner product).

Above equation describes the relation between G and SH. It should be mentioned, for your better insight, that you could consider even yourself as NH.
Intrested readers can contact me for further information about this topic.