27 March 2009

Walk the line

من واقعا هیچ درکی از دوستت دارم گفتن مردها ندارم!
چطور ممکنه یه مرد کسی رو دوست داشته باشه و باهاش ازدواج کنه و بعد با دیدن و یا پیدا کردن یه زنی که خوب شاید نسبت به همسر اولش با اون اشتراکات بیشتری داشته باشه زندگی اش رو خراب کنه. شاید اون پیش خودش فکر کنه که زندگی بهتری رو با فرد جدید خواهد داشت, ولی من نمیتونم درک کنم چطور ممکنه آدم زندگی یه کس دیگه ای که یه زمانی میگفته دوستش داشته رو به خاطر خودش خراب کنه.
به نظر من, یک وقت هست که یکی میگه که دوست داره.
یه وقت هست که یکی میگه که تو رو میخواد.
ولی یه موقع هست که یکی میگه بجز تو دیگه هیچ کس دیگه رو نمیخواد.
برای اون دو تای اول همیشه یه راه برگشتی وجود داره. ولی این آخری وقتی این حرف رو میزنه حتما قبول کرده که تا آخرش باید بره.
بازم این هیچ ربطی به خود فیلم نداشتD:
به هر حال از نقش بازیگر مرد حالم به هم خورد!

4 comments:

راوی said...

چرا درک نمیکنی؟
به‌نظر من که خیلی ساده‌است، خوب اون موقع دوستش داشته، دیگه حالا دوستش نداره! یا حالا یکی دیگه رو بیشتر دوست داره!!
تازه، یکی می‌گفت: زن دوم مثل انرژی هسته‌ای می‌مونه! با این‌که حق مسلم مردهاست از اون محرومشون می‌کنن :D
حالا بگذریم، خوبه امروز حال و حوصله‌ی نوشتن نداری، وگرنه بِرست مود می‌نوشتیاا :D

علیرضا said...

ژانر مورد علاقه ات رومنس درامه! نه؟
اولا اون زن تيپيکالت يه مشکل فلسفی داره که هر کاری زنه بخواد مرد انجام ميده و زن هم مطيعه و هر جا مرد بره ميره!! زرنگيا
در مورد اين پستت هم به نظر من کمبود محبت عواقب متفاوتی داره. يکی اش همينه که نوشتی! آدمايی که نمی تونن بهم محبت کنن بايد منتظر اتفاقات عجيب غريب و جدایی های درام و خیانت گونه باشن

Anonymous said...

nemidunam, amma in doostane (bache porro)pish miad yeho barashun ke yeki dgaro doos midaran...mese ma ke inhame faithfull nistan
:) Reyhane junam khoshhal misham blog zud zud mineVC, "hesse boodane reyhane" aalie;)

A.Zed said...

حس موسیقاییت رو تقویت کنی فیلم بهتری میشه برات !!!!؛
:)

خب حالا دیگه دوسش نداره !!!؛

فکر نمی کنی این خیلی ریجیده که میگی :
"یک وقت هست که یکی میگه که دوست داره.
یه وقت هست که یکی میگه که تو رو میخواد.
ولی یه موقع هست که یکی میگه بجز تو دیگه هیچ کس دیگه رو نمیخواد.
برای اون دو تای اول همیشه یه راه برگشتی وجود داره. ولی این آخری وقتی این حرف رو میزنه حتما قبول کرده که تا آخرش باید بره."