26 March 2009

The other Boleyn girl

من نقد فیلم بلد نیستم.
ولی از نظر من فیلم قشنگی بود.
کلا از نظر من فیلمهائی قشنگند که بتونم با نقش هاش ارتباط برقرار کنم.
Mary زیبا بود و مهربان و عاشق. به هر طرف کشیده میشد که عشق اون رو با خودش میبرد. از نظر من این یه نقطه ضعف بود. ولی آخرش به خاطر همین نقطه ضعف، به ظاهر اون بود که عاقبت به خیر شد.
Anne جذاب بود و مغرور و بلندپرواز و عاشق. بار اول به دنبال بلندپروازی اش رفت و شکست خورد. بار دوم به دنبال عشق رفت و شکست خورد. بار سوم آمده بود که شکست نخورد. نقشه ای زنانه و زیرکانه که نقطه ضعف اون تکیه بر آینده ای نامعلوم بود و البته به نظر من اینکه در تحقیر مردش زیاده روی کرد...
من هیچ کدوم از این دو تا شخصیت رو نپسندیدم.
از نظر من یه زن تیپیکال باید یه مجموعه ای از این دو باشه. باید بتونه یک مرد رو تصاحب کنه و کاری بکنه که یه مرد حاضر باشه هرکاری رو به خاطر اون انجام بده، ولی بعد از ازدواج هر جائی بره که مردش میره اونجا.
این آخریش فقط به خاطر این بود که پست یه پیام اخلاقی داشته باشه و هیچ ربطی به فیلم نداشتD:

5 comments:

Anonymous said...

زن شاید بتونه اینطوری که تو میگی باشه ولی مردا اصلا.مردا زن تیپیکال و غیر تیپیکال حالیشون نیست. فقط زنی میخوان که کامل مطیع اوامر باشه.
هنوز مردامون خیلی سنتی فکر میکنن. مدرن تریناشونم هنوز تو هپروتن.
ولی من برات استثنا آرزو میکنم. به همین زودیاو

علیرضا said...

ندیدمش و جزو فیلمای کیفم هم نیست!!! ولی مثکه یه درام اساسیه

Anonymous said...

آرزو بر جوانان عیب نیست عزیزم :دی

Anonymous said...

فیلم خوبیه ولی خیلی با احساسات آدم بازی می کنه!

A.Zed said...

دیدی من ستاره الکی به کسی نمی دم !!؛

شما بگو ، چند ستاره بود اسکارلت ؟

;)