27 May 2009

قدرت زنانه، موجودیتی ناموجود

بزرگترین نقطه ضعف یک زن این است که نمیتواند تصمیم بگیرد.
اگر میتوانست که زن نمیشد!
----------
برای پنهان کردن این نقطه ضعف، زنان راه حل جنگیدن را انتخاب کرده اند.
زنان انتخاب میکنند و برای آن میجنگند.
اما باز هم نمیتوانند تصمیم بگیرند.
اگر میتوانستند که مرد میشدند.
----------
مردان قابلیتهای بسیار بیشتری نسبت به زنان دارند.
اینکه زنان بسیار توانا هستند تنها یک توطیه برای استثمار بیشتر زن است.
---------
زنان باید بدانند که اندازه ی مردان توانایی ندارند، تنها برای اینکه جایگاه واقعی خود را بشناسند.
اما این بدان معنا نیست که مردان نسبت آنها برتری دارند.
واقعیت این است که خداوند مردان را با قابلیت بیشتری آفریده است تا در خدمت و قدرت مردان باشند.

نتیجه گیری؟
ندارد.
اپن اند است تا هرکس نتیجه گیری خودش را بکند.

10 comments:

hannan said...

=)) koli chert gofte boodi :D

albate ino goftam chon fekr mikonam ke khodetam chandan ghabool nadari ina ro... vagarna ke:

ye chizayi gofti ke tooye khodeshoon shake. vali hala barfarz ke ine ke to migi, vali harfat khod motanagheze! zanan tasmim nemigiran vali entekhab mikonan va barash mijangan?!

khob in entekhab kardano jangidan barash yani ye tasmim dige ;)

Reyhan said...

من که تناقضی نمیبینم
پرواضحه که تصمیم با انتخاب تفاوت داره
خیلی وقتا ما تصمیم نمیگیرم، به اجبار یک شرایطی وجود داره که من ترجیح دادم اسمش رو انتخاب بذارم تا جنبه منفعل نداشته باشه

پژمان said...

کاملا مخالفم!
اتفاقا امروز داشتم به یکی از بچه میگفتم چرا این خانمها اینقدر خودزنی میکنن!

Reyhan said...

خودزنی یعنی چی؟

پژمان said...

همین که الان داری تواناییهای همجنسهای خودت رو انکار میکنی!

Reyhan said...

من چیزی رو انکار نکردم، فقط گفتم اینکه توانایی زنها رو خیلی زیاد نشون میدن و گاهی اوقات میگن زن تو بعضی چیزا از مرد هم قوی تره درست نیست

Anonymous said...

کافیه فکر کنی که از ابتدای بشریت این مرد می بود که باید زایمتن میکرد!!
اونقت مرد در خانه میماند و زن به کار مشغول میشد و این پروسه در طول تاریخ تکامل تدریجی زن را قویتر از مرد میساخت !
این یک واقعیته. اما باز برای انسان فرقی میکرد که کدام نوع قویتر و کدام نوع ضعیفتر باشه !!
بیاییم انسان باشیم!!
اگر زنید؟ سایبان مهر و محبت خانواده خود باشید و اگر مردید؟ سایبان فکر و صلابت خانواده!

به قول سهراب گل شبدر چه کم از لاله قرمز دارد!؟

اشددشد said...

توی این شکی نیست که هر انتخاب یک تصمیمه! آدم همیشه بسته به شرایط تصمیم میگیره و از بین راهکارهای موجود یکی رو انتخاب می کنه! تازه زن قصه شما برای انتخابش می جنگه!!! یعنی تصمیم به انجام یک کار سخت داره ولی تصمیم نمیتونه بگیره!!!

من به عنوان یک مرد که میتونم تصمیم بگیرم بهتر از تو می دونم تصمیم چیه :دی

من که می دونم چی شده که اینا رو نوشتی :چشمک

A.Zed said...

این رو کاملا قبول دارم:
"من چیزی رو انکار نکردم، فقط گفتم اینکه توانایی زنها رو خیلی زیاد نشون میدن و گاهی اوقات میگن زن تو بعضی چیزا از مرد هم قوی تره درست نیست"

اما دلیلش چیه ؟
چون به یک سری از توانایی های زن به توجهی میشه
چیزهایی که شاید در جامعه مدرن کاربرد خودشون رو از دست دادن
(این مساوی نیست که اون توانایی ها مسایل بی اهمیت یا متحجرانه ای هستن)

ع.نويد said...

لايك ديس

مردان خيلي قوي هستند اما در برابر زن ها و قدرت هاي زنانه شان بسيار ضعيف مي شوند


بعيد مي دونم كه هنوز فهميده باشيد كه من كي باشم