13 May 2009

انتخابات نوشت

بنده با تکیه بر اصل شکم سیری و اینکه این شکم سیری هم به اینکه آقای "میرحسن کروبی رضایی نژاد" یا هر کس دیگری که سر کار باشد اپسیلون بستگی ندارد، اصلا به اینکه چه کسی قرار است ریاست جمهوری بعدی را بر عهده بگیرد کاری ندارم. به هیچ جام هم نیست.
حالا اینکه من یک سیب زمینی گلابی صفت هستم یا نیستم با این طرز فکرم به خودم - با تاکید شدید بر روی خودم و نه هیچ کس دیگر - بستگی دارد.
به شخصه هم تا حد امکان سعی میکنم هیچ کس را قبول نداشته باشم، چون اینجوری آدم خیلی بهتر میتونه غر بزنه و احیانا در بعضی مواقع فحش بده، مگر اینکه صرفا بخوام لج کنم. با پالیسی انتخاب بد، از بین بد و بدتر هم از بیخ مشکل فلسفی دارم.
از طرفی هم دیدم خیلی ناجوره از هیجانات انتخاباتی دور باشم و بعدها یه کم ممکنه دلم بسوزه و تازه سیاسی بودن یه جور کلاس هم داره(داره؟!)
به خاطر همین به تازگی یک سرگرمی جدید مرتبط با انتخابات کشف کردم.
این روزا تو هرجای دانشگاه که پا بذاری روزنامه(در مقابل شب نامه؟) هایی وجود داره که جون میده واسه موشک درست کردن.
هرکسی هم که موشکهای تبلیغات انتخاباتی اش دیرتر سقوط کنه نامزد برتر خواهد بود!!

5 comments:

mirkhosro said...

به نظر من هیچ اشکالی هم نداره! کسی که براش فرقی نمیکنه باید دیوونه باشه که بره رای بده. این عرق ملی و این حرفا هم همش کشکه!

امیرحسین said...

به طور کلی آدم باید مواضعش رو بعد از انتخابات روشن کنه
:D

Reyhan said...

به نکته ی خوبی اشاره کردی
البته این تعیین مواضع بعد از انتخابات یه جور نون به نرخ روز خوری یه ها
:D

Alireza said...

آقا ما موشک اصلاحات رو که داده بودی هوا کردیم، خوب رفت جلو. اگه با اون شب/روز نامه ی حامیان دکتر هم موشک ساختی بده، یه تست کنیم ببینیم چقدر میره جلو
(فقط خواهشا در ساخت موشک ها خدا رو در نظر بگیر :دی )؛

Mohammad KhoshZaban said...

Bad officials are elected by good citizens who do not vote.
- George Jean Nathan