14 February 2009

شب شکست

امشب بیدارم.
بی آنکه دیگر گزارش پروژه ای را بنویسم.
کد پروژه ای را بزنم.
نگران تمرینی باشم.
یا مقاله ی سمینار را آماده کنم.
فیلم میبینم.
گریه میکنم.
پنجمین لیوان قهوه را میخورم.
اسید معده ام بالا زده است و میخوام همه ی وجودم را بالا بیاورم.
امشب شب شکست است.
شبی که در طول روزش همه ی کائنات خوانده* اند به تمام وجودت.
وجود یک قدرت فراتر از قدرت خودت را به وضوح حس میکنی.
قدرتی که علیه توست.
در جبهه ی مقابل ایستاده است و میجنگد.
حریف می طلبد؟
نمیدانم.
هم خودش میداند که من با پخ کردنش پشگل میشوم و هم من میدانم همان فکتی که در جمله ی پیش بهش اشاره شد!
حتما خوشش می آید بوی گند پشگل ها عالم را بردارد.
چه میدانم. همین که خودش میداند حتما کافی است دیگر!
-------------------------------------------------------------
*احتمالا جاگذاری معادل انگلیسی آن مشکل فهم جمله را برطرف میکند.

20 comments:

Reyhan said...

یا میمیرم، یا به آنچه که میخواهم میرسم
من میخواهم، پس من باید بتوانم

Reyhan said...

به این میگویند جنگ با دشمن خیالی
بیدار ماندن و بی خوابی کشیدن یک راه اثبات کردن است؟
بعید میدانم! بیشتر نشان از پریشانی احوال است

A.Zed said...

تو میخواهی ، امیدوارم بتوانی

حالا چقدر بی خوابی کشیدی ؟
من هم دیشب جنگیدم ، با خودم اما خودش کمکم کرد که پیروز بشم
هنوز نتیجه اش نیومده ولی من چیزی کم نذاشتم

پی نوشت : من اون توهم قبلی رو بیشتر دوست داشتم

علیرضا said...

:)

Anonymous said...

omran age dige inja farsi benevisam...

(doroogh goftam! shayad bazam benevisam! vali khob akhe heife blogfa... (alan mikhay bokoshi mano? :D)

mmmmmmm

javabe toomare ghabli mano nadadi?!

omran dige nazar bedam inja.

(ye dorooghe dige?:D)

Anonymous said...

شب های شکست تا ابد تو ذهنت میمونه. خیلی ظالمانه است. اما درست لحظه ای که شکست بعدی داره بهت نزدیک میشه همین ظلم، بهت کمک میکنه حداقل دیرتر بیاد یا شایدم اصلا نیاد.شب شکست شب بدیه اما مهربونه لامصصصب!

Reyhan said...

به حنان:
نه من وقت نکردم جواب بدم. مگه من جرات دارم شما کامنت بذاری و من جواب ندم؟
:D
به احمد:
چرا اون یکی رو بیشتر دوست داری؟
چون واقعیت نداره و فقط یه توهمه؟
به سمانه:
نمیدونم. شاید همیشه هم تو ذهن آدم نمونه. نمیتونم بگم شکست خوبه یا بد. بعضی وقتا میتونه آدم رو به خودش بیاره. بعضی وقتا میتونه نابودش کنه
;)
بازم به حنان:
ببین فارسی نوشتن خیلی آسونه ها. فقط لم داره که اون رو هم بهت یاد میدم انقدر بلاگفا بلاگفا نکنی
:D
بازم به احمد:
چرا کامنت قبلیت نقطه نداشت؟
:D

Alireza said...

شب هم بالاخره جای خودش رو به صبح میده، صبح موفقیت، مطمئن باش ... فقط یه کم صبر لازمه

بیربطیات:
- خب به جای اینکه دِپ بزنی، بیا کمک کن من این یکی پروژه رو هم مثل قبلی بپیچونم :دی

- تنها تنها فیلم؟! نــــــــامرد :پی

Anonymous said...

والا من اگه 5 تا لیوان قهوه بخورم که تا 5 روز، شبا خوابم نمی بره!
بله، از پریشانی احوال است، چونانکه ما هم شب ها الکی بیداریم جدیدا!
این بوی گند هم بعضا مقدمس، مثلا یه جا که گلکاری و چمن کاری شده، قبل از اینکه اون گل های زیبا و چمن پدیدار بشن، این بو فقط به مشام می رسه...
بنابر این روزهای پیروزی در راه است

Anonymous said...

vay hey dahane adam ro baz mikonan too in badbakhti e proje!

mige farsi neveshtan asoone faghat lem dare=))

alan vaghean khodet ba in tarze namayeshe commentet hal mikoni? =))

khob are ye rahesh ine ke adam tavaghoesh ro biare paeen:D (hamoon pak kardane soorate masale:D)

A.Zed said...

1-ن از همین سیستم سمی .کالون بیشتر خوشم میاد!!!؛
2-تازه اینها که تو مینویسی تو موبایل خراب میاد کماکان!!؛
3- بابا من پخمه ام ، درست متد بده استفاده کنیم ، جدی نفهمیدم چطوریه !!!؛


0-اون توهم قبلی دُزِ توهمش بیشتر بود !!! تازه درد جامعه هم بود !!! اجتماعی تر بود در کل!!؛
:D

واحد said...

hmmmmmmmm ....

Anonymous said...

در پي هر نتوانستني خواستني هست. ما می خواهيم پس بي ترديد می تواني.
شک نکن

Anonymous said...

up kon dige

راوی said...

ping Reyhan.bitwised ... :-?

Reyhan said...

To Raavi:
Fatal error : Reyhan is not reachable! ;)

راوی said...

man girdaadam:
tracert -h 4000 -w 100000 Reyhan.bitwised...

Reyhan said...

bash : tracert : command not found
:D:D:D

راوی said...

ey baba, in chi?:
shutdown /r /f /t 0

Reyhan said...

:)
Reyhaneh is now kill -9 ed!