13 February 2009

خواب خرگوشی

سالهای ساله! که من منتظرم ولنتاین که میشه یه پسر خوب یه دسته گلی بفرسته دم خونمون و یه نامه هم بهش ضمیمه کنه که ای خوگشل خانوم،ای خولشید خانوم، من میمیلم بلات!
امسال فهمیدم که در همه ی این سالها به دلایل متعددی در خواب خرگوشی عمیقی بسر میبردم!

اول اینکه اون پسر خوب که آدرس خونه ما رو نمیدونه! اصلا از کجا باید بدونه؟
دوم اینکه من احتمال زیاد خوشگل خانوم نیستم.
سوم اینکه با یه احتمال قوی تر خورشید خانوم هم نیستم.
چهارم اینکه پسر خوب وجود نداره.
پنجم اینکه پسر خوب وقت این کارا رو نداره.
ششم اینکه چه معنی داره یه پسر گل بفرسته دم خونه ما.
هفتم اینکه ولنتاین یک عدد تهاجم فرهنگی است و باید زد توی دهنش.
بیشتر از این هم احتمالی وجود ندارد.

13 comments:

علیرضا said...

بیشتر از اینم منتظر نمون چون ظاهرا ولنتاین تا اونجا که من شنیدم (خودم که تجربه ای ندارم) پسرا کادو می گیرن نه دخترا

A.Zed said...

هفت و نیم : همه اینها فقط برای دخترهای خوب رخ میده !!!؛

هشتم : دختر خوب وجود نداره !!!؛



ببین من هم اگه بخوام تناقض پیدا کنم می تونم ها !!! ؛
:D

Reyhan said...

Be Alireza:
Na manam ghasd nadaram :D
Kollan elam e vojood mikonam har sal vali kasi chizi nemikhare baram :D:D

Be Ahmad:
Shoma karet doroste :P

Anonymous said...

به علیرضا
عجب پس اینجوریه؟
پس بگو! این همه سال من نشستم به امید اون، اونم نشسته به امید من :دی

* اون: ناشناخته می باشد

Anonymous said...

Reyhane man ye nazar daram unam ine ke adam khodesh mohabbato propagate kone, yani to be har ki doos dari unam har vaghT ke delet khast hedye bede, be khoda inghade zendegi ghashang mishe...

Anonymous said...

tazasham masn kolli Dshab be yadet boodam, va amma mese hamishe mobile am Bshakhsiat shode bbod

Anonymous said...

متاسفانه من پسر نیستم که تبریک گفتنم خیلی خوشحالت کنه ، اما با این وجود دوستت دارم. ولنتاینت مبارک! بوس بوس.

Reyhan said...

به استخونی: نمیگفتی هم ما میدونستیم اون اونی که میگی هنوز ناشناخته است
:D
به نصیبه:
خانومی منم خیلی به یادتم. خیلی هم دوست دارم.
به پگاه:
کی گفته این حرفو که حتما باید یه پسر تبریک بگه؟ والا به ما که همیشه دخترا تبریک گفتن
:D
خیلی هم تحویلشون میگیرم. دلم برات تنگ شده. باورت میشه آفت رو دیدم میخواستم بهت زنگ بزنم یادم رفت؟! حالا هفته ی بعد شاید یه روز اومدم دانشگاهتون. دلم میخواد ببینم.
منم یه عالمه بووووووووووس
؛

Reyhan said...

مربوط نوشت:
یه پسری میگفت که هیچ وقت منتظر نباش روز تولدت یا روزائی مثل ولنتاین از یه پسر هدیه بگیری. همیشه یه پروژه یا یه مقاله یا یه تمرین یا یه قرار کاری مهم یا یه قرار ملاقات میشه پیدا کرد که از زیر این چیزا در رفت.
گفتم بدونید من همه اینا رو میدونم
:D

Reyhan said...

به احمد:
ببین من دیگه سمی کالمن هم ته نوشته هام نمیذارم ولی . های آخرش و چیزای دیگه اش جا به جا نمیشه. تیریکش رو کشف کن ببینم
:D

Anonymous said...

آدم لذت میبره وقتی میبینه اینجا اینقدر همه بچه +++++ هستند که در طول عمرشون در اوج جوونی نه کادو ولنتاین دادن و نه گرفتن ....ایران به این جوانان پاک و معصوم خود افتخار میکنه :دی

Anonymous said...

:به صاحبخونه
ببخشین شما از کجا می دونستین؟
نکنه علم غیب دارین؟
:دی

A.Zed said...

با این تریکت میتونی آخر نوشته !!!بذاری ؟!؟!!!؟