08 May 2010

احساس برتر

خدا جون،
مرسی از این حس قشنگی که تو وجود ما آدما قرار دادی،
که وقتی عاشق میشیم حس میکنیم اولین عاشق روی زمین هستیم و احساس نابمون رو کسی تجربه نکرده.
که وقتی مامان و بابا میشیم حس میکنیم اولین مامان و بابای روی زمینیم.
اینکه بهمون این حس رو دادی که تو یه لحظه هایی فکر کنیم مهمترین آدم روی زمینیم.
مرسی خدا از این همه نعمت هات.

**************************************
عروسی نوشت: البته ایده اصلی این پست رو این احساس که فکر میکنم اولین کسی هستم که عروس میشم . لباس عروس میپوشم بهم داد D:

8 comments:

s3m said...

من لایل به این پستت
:دی

Hamidreza said...

mobarake, ishalla khoshbakht beshid.
oon hesse aashegh shodan o tak boodan kheyli bahale, manam hamintori hes mikardam o mikonam:D

Nasibe said...

چقدر عالی...عروسی
وای من خیلی دوس دارم عروسی دوستا رو...

Alireza said...

خب احساست خیلی هم بیربط نیست، چون اولین عروسی هستی که اینقدر خوشگل میشی


:*
>:D<

(البته این پیغام خصوصی بوداااا، ولی چون پیغام های من بدون تأیید پابلیش میشه، بقیه خیلی توجه نکنن بهش)؛

Reyhan said...

مرسی عزیزم
:*:*

Unknown said...

Li Li Li Li Li Li :D

محیا said...

خوبیه این حس به اینه که تو همه جوانب همیشگی باشه ;)

Maman Maryam said...

Mobarak ha bashe khanoom :)