15 April 2010

تواضع

یه دانشجو دکترا داریم تو آزمایشگاهمون. البته بیشتر از یه دونه D:، ولی من الان یکیشون مد نظرمه.
تو جلساتی که بعضی اوقات برگزار میشه و مسایل آزمایشگاه رو مطرح میکنیم و اینا، یه دفعه بحث پیش اومده بود که لب رو پارتیشن بندی کنیم دانشجوهای دکترا از مسترها جدا شن.
یه حرفی زد من خیلی خوشم اومد.
گفت من خودم از این کار خوشم نمیاد. بالاخره خود من هم پارسال همین جایی نشسته بودم که شما الان نشسته بودید.
---------------------------------------------------
مربوط نوشت: حالا این یه مثال خیلی کوچیک بودا. ولی چه خوبه که آدم تو موقعیت هایی که براش پیش میاد خودشو گم نکنه! تازه موقعیت های دنیوی که ارزشی هم نداره!

9 comments:

ADAMAK said...

می دونم که نامربوطه اما این آیکون وات آی فیلتون خیلی بامزست
انشالله که همیشه در کنار هم خوشبخت باشید

مسلم said...

من موندم شما کامپیوتریا ت آزمایشگاهتون چی دارین؟
آب میریزن تو کیس یا موس رو تو نفت مغروق میکنین؟ :دی

Reyhan said...

والا ما کلا کارا و محصولاتمون تنجبل نیست
احتمالا ع.ب بیشتر تخصص غرق کردن موس تو نفت رو داره
:D:D
ولی خوب تو لب ما یه سری کامپیوتر و حالا یه سری سرورهای قوی هست که کارای شبیه سازی و پیاده سازی الگوریتم ها و اینا رو روش انجام میدیم. باز سخت افزاری ها یه سری ابزارهای دیگه مثل تراشه و از اینجور چیزا دارن.

Reyhan said...

مرسی آدمک
:)

ناپدید said...

ببین! سیزن 4 و 5و 6 لاست رو باسه من جور کن، من پریزن بریک کامل رو بت میدم
فقط میدونی که تا سه شنبه بیشتر وقت نداری
:دی

Reyhan said...

تو هنوز نفهمیدی با یه خانوم محترم باید چجوری معامله کرد؟
من از همونی که سیزن 3 و 4 و 5 و 6 لاست رو بگیرم، پریزن برک رو هم کامل میگیرم
:))))

امیرو said...

این وات آی فیل خیلی با حاله!؛
:))))

مسافر said...

وات آی فیل قبلی کوش؟؟

این جوابت به احسان خیلی باحال بود!
یعنی دندان شکن ِ دهن صاف کن بود، خوشم اومد! :دی

Reyhan said...

وات آی فیل قبلی اکسپایر شد
:D
حالا اگر خواستی رفتم خونه چون درخواستی بوده برات میذارم
:))