20 April 2010

آتلیه

زنگ زدم آتلیه.
یه سری صحبتهای کلی میکنیم.
بعد از آقاهه میپرسم که ببخشید شما عکاس خانوم هم دارید؟
میگه بله همسرم هم کار عکاسی میکنه.
بعدی میپرسه شما از اون عروس خانوم های مقید هستید؟!
میگم بله با اجازتون.
میگه کار عکاسی رو من و همسرم با هم انجام میدیم. البته من معمولا کار نورپردازی و گاهی عکس رو انجام میدم و فیگور و اینها رو خانومم انجام میده و من دست نمیزنم D:
حالا من این وسط خندم گرفته.
آقاهه ادامه میده که بالاخره آدم وقتی میره عکاسی باید به عکاسش اعتماد داشته باشه. من الان ده-دوازده ساله این کارو میکنم. هزار جور آدم دیدم و دیگه با این سن و سال وقتی خانومم هم کنارمه که کاری نمیکنم.
لحن آقاهه خیلی باحال بود.
من در حالی که دیگه نمیتونستم نخندم گفتم درسته ولی خوب بحث اینایی نیست که شما میگید.
خلاصه گفتم شمام در جریان باشید :))

6 comments:

زهرا said...

وات آی فیلت خداااااااااااااااااس
=))

پگاه said...

جدی جدی داری عروس خانوم میشیا p:

Nasibe said...

به قول خودت : حالا بی خیال

بابا مریم ما و این خونواده ی خداییش مقید خودمون و حسین اینا و اینها که الان مریم تووی اروپا هم با کانتو وروسری بیرون میره...
شب عروسی خیلی میبینن عروس رو بهرحال...

پیش میاد :)

Reyhan said...

مرسی پگاه جونم
:*

نون جون منو شب عروسیم هیشکی نمیبینه. خیالت راحت
:D

محیا said...

به به به به
بازم به به( با تشدید خونده شود)

Unknown said...

عروسی نگیریییین تا من خودمو برسووونم :دی