21 April 2010

مخفف سازی

اینجانب ید طولایی در مخفف ساختن اسامی دارم.البته اینکه ریشه اش تو کجاست برا خودم واضحه و برای شما هم اصلا لزومی نداره واضح باشه D:
یه مدت زمانی که زورم میومد حتی اسم افراد تو خونه رو صدا کنم!به مامی میگفتم ما!به برادرم میگفتم مُ.به پدر هم میگفتم پِ.جالبه هیشکی هم بهم اعتراضی نمیکرد و همه به نوعی تحملم میکردن!
در حدی که مثلا من از تو اتاقم میخواستم مامی رو صدا کنم میگفتم مااااااا! بعد چون کسی که از دور میشنید نمیدونست گفتم ما یا گفتم مُ، هم مادرم و هم برادرم جواب میدادن!!
الان اوضاع یه کمی بهتر شده و به مامان میگم مامی و به پدر میگم پدی!
به لپتاپم میگم لبی و به ماشینم میگم پژی!
------------------------------------------------
نامربوط نوشت: این کروم خیلی نفهمه!

2 comments:

han han said...

=))

kheili khoda bood! khosoosan oon ghesmati ke migofti maaaaaaaaaaaaaaa :D

shayadam mioomadan saret bebinam chi migi... mifahmi ke... :D:D:D

Reyhan said...

این چیزا واسه شما قبحش ریخته و عادیه. واسه ما زشته