09 November 2009

ناامیدی

لا مصب بد دردیه.
بگیره دیگه آدم به این راحتی ها نمیتونه ازش خلاص شه.

8 comments:

مسافر said...

ای خدا این وصل را هجران مکن/
سرخوشان عشق را نالان مکن

کعبه اقبال این حلقه است و بس/
کعبه امیـــد راویران مکن !
مولانا

آره! بد دردیه، ناامیدی!

Reyhan said...

خصوصا وقتی آدم از خودش ناامید بشه
از خودش بدش بیاد

مسافر said...

انصافاً حالت بدیه !

Alireza said...

من می دوووووووووونم...
تو بهتر از همون نمره ای که میخوای میگیری، باور کن.
این بساط ناامیدی رو هم جمعش کن، خوبیت نداره

;)

اميرحسين said...

قضيه نمره است؟
بابا بيخيااااااال
ولي قبول دارم كه بد درديه
:)

راوی said...

یه‌بار من این‌قدر ناامید شدم، که از ناامیدی هم ناامید شدم، بعدش همه‌چی درست شد :D

Reyhan said...

بعضی وقتا کرم از خودته
خودتی که گندیدی
این هیچ رقمه درست نمیشه
به سهم خودش خیلی چیزای دیگه رو هم داغون میکنه

Alireza said...

به قول شاعر:

در ناامیدی بسی امید است...

;)