11 August 2009

I heart my blog

آن روزی که شروع به نوشتن در بلاگ پیشینم کردم، هیچ وقت در مخیله ام هم نمی گنجید که بهترین دوستانم را به واسطه ی همین بلاگ پیدا کنم.
دوستانی که نزدیک به ۱ سال و اندی است که در شادی ها و خوشحالی های من شریک اند.
دوستانی که در خیلی از آن روزها و شبهایی که میزدم بلا سر بلاگم می آوردم با آف و پیامک و ایمیل و چت و امثالهم مدام جویای احوالم بودند و خیلی وقت ها با اینکه حتی میدانم حرف هایم مزخرفاتی بیش نبود ساعتها به آن گوش میدادند و نصیحت میکردند و بعد از حرف زدن با اونها بود که انگار بار غم بزرگی از روی دلم برداشته میشد.
امیدوارم همانقدر که آنها دوستان خوبی برای من بودند، من نیز برای آنها دوست خوبی بوده باشم.

امروز هم با اینکه مهمونی امیرحسین بود، ولی با کیکی که خریده بودن واقعا ما رو غافلگیر کردن.
حالا اینکه نوشته ی روی کیک چه فلسفه ای پشتش است خواص دانند D:


کلی دوستتن دارم.
بعضی ها رو بیشتر D:D:
-------------------------
تشکر نوشت: از همه ی کسانی که تو پست پیش تبریک گفتند ممنون.

12 comments:

پژمان said...

بازم مبارکه! خیلی مبارکه! حالا شیرینیش کی؟

معین said...

من صبق معمول دیر رسیدم ولی پیداست که چه خبر با کلی ارزوی خوب و خوشبختی و سعادتمندی برای شما

آنیما said...

وای ریحان! چه پست قشنگ و خوشمزه ای! واقعا دوستای وبلاگی خوبی داری(البته خودمم یکی از همین دوستات ام!)

b said...

ajab keyke khoshmazee hamasho khordin tahna tahna :D:D:D:D
:*:*:*

Reyhan said...

به پژمان:
باز هم ممنون. شیرینی ایشالا بعد از ماه رمضونه.

به معین:
خیلی ممنون.

به آنیما:
تو جزو دوستای مدرسه محسوب میشی نه دوستای بلاگی
:D:D

به بتی:
بتی جونم نیومدی دیگه! سهمت باقی مونده بود از کیک. دفعه دیگه اگه نیای قهر میکنما
:*:*:*:*

امیرحسین said...

ایشالا همیشه شاد و شیرین کام باشید
:)

Gigili said...

salam kheili kheili mobarake :)

محمد رضا said...

باز خدا رو شکر ما به کیکش رسیدیم :)

علیرضا said...

آری

من فقط می تونم تایید کنم

:)

Alireza said...

به به چه کیک خوشنمزه ای
دست امیرحسین عزیز خیلی خیلی درد نکنه، واقعا خیلی چسبید

پ.ن- عکس رو هم من گرفتماااااااااااا
:D

نازنين said...

به به!
هميشه به شادي و خوشي

:)

gholamreza esfandani said...

منم که قبلا تبریکمو گفتم، جالبه که از طریقه گوگل ریدر وبلاگتونو پیدا کردم:دی
ان شا الله که زندگی خوبی داشته باشید.
سور یادتون نره:دی