29 December 2009

دوست داشتم...

- دوست داشتم لیوانت بودم و هر روز ازم لب میگرفتی
- دوست داشتم جیگرت بودم و هر روز بهم غذا میدادی
- دوست داشتم کیبردت بودم و هر روز و هر ساعت همه ی وجودم رو با دستات لمس میکردی
- دوست داشتم تزت بودم و همیشه بهم فکر میکردی
- دوست داشتم مانیتورت بودم و هر روز ساعت ها بهم زل میزدی
- دوست داشتم لباست بودم و همیشه بدنت رو در آغوش میکشیدم
- دوست داشتم شونه ات بودم و هر روز بین موهات گم میشدم
- دوست داشتم دستکشت بودم و همه ی وجودم دست میشد تا دستات رو بگیره
- دوست داشتم بالشتت بودم و هرشب رو کنار تو به صبح میرسوندم

7 comments:

حضورناپدید said...

آدم عمه ی اعصاب خورد کنش رو شب یلدا چپ و راست بکنه، ولی چهار تا جوون بیگناه پاک تر از برگ گل(!) رو سر کار نذاره
باسه کلاس زبان
:دی
جاست کیدینگ

Reyhan said...

اگه همه اش دست خودم بود این کار رو نمیکردم
:)

Alireza said...

ایول، این جزو بهترین بازی های عشقولانه ی دو نفریمون هست؛ البته، تعداد جملات خیلی بیشتر از این هست، فعلا یکی دیگه رو بهش اضافه می کنم:

« دوست داشتم گلبول های قرمز خونت بودم، تا هر روز بارها و بارها در قلبت جای می گرفتم»؛
:*

Reyhan said...

عزیزززززززززززززم
:*:*:*:*
اینو یادم نبود وگرنه حتما اضافه میکردم

Pegah said...

سلام عزیزم!
می بینم که حسابی دارین لاو می ترکونین! می خواستم اگه اشکالی نداره از کامنت دونیت استفاده کنم برای تشویق دوستان برای شرکت در یک نظرسنجی نسبتاً کوچیک. تکلیف یکی از درسهامون هست ، موضوع اون خارج و خارج رفتنه.
آره دوستان گل ممنون میشم اگه به این آدرس مراجعه کنید و به من کمک کنید :
http://www.eSurveysPro.com/Survey.aspx?id=bf0e7015-ce18-4da9-8234-f79e80ce01b8
خدا خیرتون بده ایشالا.

Reyhan said...

مرسی عزیزم
خودم که جواب دادم
ایشالا نتیجه خوبی بگیری

Nasibe said...

نه ببین اشتباه کردی ریحان :)
دوست داشتم لیوانم بودی ...
- دوست داشتم جیگرم بودی..
- دوست داشتم کیبردم بودی و هر روز و هر ساعت همه ی وجودت رو با دستام لمس میکردم
...
این خیلی دردناکتره؛ نه ؟
---------
بگو بگو بگو : این نصیبه خوشحاله
انگار نه انگار تزش مونده