02 July 2009

امتحان اپن بوک

بله.
امروز یه امتحانی دادیم که گویا اپن بوک بوده و ما نمیدونستیم.
یعنی بعضی ها میدونستن و بعضی ها نمیدونستن. اون بعضی ها هم که میدونستن میگن سر جلسه فهمیدن. ما کلا یه کم نفهمیم D:

تو الف ۲۵ بودیم و سمت راست و جلوی سمت چپ پسرا نشسته بودن و یه پسر و یه دختر جلو من بودن و من بودم و بقیه دخترا پشت من بودن.

استاد از همون اولش که اومد لپ تاپش رو باز کرد و اصلا انگار نه انگار امتحانه o:
بعد وسطای امتحان من دیدم که این پسر جلویی کلا اسلایدها رو گذاشته جلوش و داره از رو اون مینویسه (امتحانش به قول پ.ط تاریخ اسلام بود D: ).
دیگه گفتم این پسره خیلی خوشحال داره تقلب میکنه ها!!
البته به ذهنم هم رسید ممکنه اپن بوده باشه و ما نمیدونیم. ولی نیگا کردم اون ردیف سمت راست رو هیشکی! بجز صورت سوال چیز دیگه دستش نبود.
خلاصه گفتم دیگه رسما تقلب میکنه. حالا به ما چه D:

برگه رو که دادم برگشتم ببینم بچه ها چه جوری دارن میدن دیدم که بهله! ۶ نفر پشتم تند تند داشتن از رو جزوه مینوشتن D:
دیگه کاشف به عمل اومد که گویا امتحان اپن بوده!!!!
خلاصه اولش کلی حرص خوردم که چرا به همه نگفته و چرا خود خنگم وقتی این جلویی رو دیدم نرفتم بپرسم اپنه یا نه ( خداییش ضایع بود! گفتم نکنه طرف تقلب میکنه و از سر امتحان بندازتش بیرون!)

الانم یه کم شاکی ام.
چون خوندم به امتحان!
ولی دیگه تموم شد.
خدا استادشو جیز (توجه کنید جیز! نه چیز!) کنه D:

------------------------------------------------
همچنان گریه نکن ریحان...

9 comments:

A.Zed said...

it's weird! :-0

پژمان said...

بعد تازه یکی از همینا من رو دقت کرده باشین، خورد! گفت تو خودت رفتی بیرون ندیدی ملت جزوه وا کرده بودن؟ (تو این مایه ها که کور بودی و اینا) بعد تو خودت رفتی بیرون این یعنی امتحان اپنه! والا من تو کنکورم رفتم بیرون تو امتحانای ترم پیشم رفتم بیرون ولی اپن نبود! رفتم دستشویی! به جان خودم! حالا نمیدونم چه شکلی میشه از دستشویی رفتن استنتاج کرد که امتحان اپنه واللللا نمدونم!

Reyhan said...

خورد
((=
میگم که ماها یه کم قدرت فهممون پایینه
:D

ولی من رو هم قبل از امتحان زدن که گفتم اگه بخواد اپن بگیره میزنمش. گفتن حسودی نداره که بقیه نمره شون خوب بشه
:D:D:D

پژمان said...

احسنت بهشون!

Shidi said...

سلام
یاهوت رو چک کن pls

امیرحسین said...

عجب زد و خوردی بوده!!!؛

کلا امتحان های شریف اینجوریه؟
یا اباالفضل!!!؛

امیرحسین said...

چرا لینکی که واسه پست پیش گذاشتم سانسور شد؟

Reyhan said...

به امیرحسین:
والا من خودم تو این چند سالی که شریف بودم دفعه اولم بود از این چیزا دیدم
:D:D
بستگی یه استادش داره
این استادمون خیلی ریلکسه
:D:D

در مورد لینک هم دیده بودم اونایی که گذاشته بودی. فکر کردم خصوصیه

Unknown said...

چون استاد ریلکسه این زد و خوردها پیش اومده؟

من آدم این کارها نیستم ها، یه تجدید نظری بکنم!!؛