08 September 2013

همه ی آدمها که مثه تو خوب و باکمالات نمیشن :)

شمایی که اومدی بابت نوشتن این پست به من گفتی بددهن،
راستش من متوجه نشدم کدوم یکی از کلمات به کاربرده شده در اون متن چنین تصویری رو از من در ذهن شما متبادر کرد، دبر بود؟ خر بود؟ خودم خیلی زیاد احتمال میدم گه بوده باشه.
راستش من تمام تلاش خودم رو کردم که از واژه های مودبانه ای در متنم استفاده کرده باشم. همین دبر که مشاهده کردید نمونه اش! بالاخره نمیشه که آدم به همه چی بگه اون! میشه؟ شما خودتون به اون میگید اون؟ یا بذار بهتر بگم همیشه میگید اون؟ خوب شایدم بگید، چمیدونم والا!
در مورد گه ولی هر کار کردم نشد. واسه بیان قباحت و زشتی بعضی چیزا آدم باید شمشیر کلمات آخته به کار ببره. از منظر من هم گه زیباترین کلمه ی ملموسی بود که میتونست اون چیزی که تو ذهنم بود رو برسونه.
سوای همه ی اینها، بددهن به کسی اطلاق میشه که فحش و ناسزا میده. خر به خودی خود بد نیست. خر حیوان نجیب و بی آزاری است. حداقل پایش را وارد زندگی خصوصی کسی نمیکند! ولی وقتی به یکی انسان بگویی خر، آنوقت ناسزا گفته ای. گه هم همینطور. برای خودش موجودیتی دارد و نجاست و بوی تعفنش حتی از نجاست و تعفن آدم های حسود کمتر است. با این حساب، فکر کنم به خاطر همه ی حرفهای نامربوطی که توی کامنت خطاب به من گفتی و پای همسرم و خانواده ی همسرم رو آوردی وسط باید بری تو دهنت فلفل بریزی!! 

0 comments: