06 July 2010

سرآغاز

اگه دقت کرده باشین، نزدیک 6 ماهی هست که اسم من هم به عنوان نویسنده گوشه وبلاگ اومده و مثلا قرار بود من هم اینجا یه مشارکتی داشته باشیم، ولی بعد از وصال (این وصال جناس تام داره ها)، هم غم و قصه ها از دلم پرید، هم حس نوشتن از سرم. ولی دیگه به ریحان خانوم قول داده بودم واسه سالگرد وصال همون طور که از خونه ی پدری به خونه مشترکمون اثاث کشی می کنیم، من هم جور و پلاسم رو از وبلاگ قبلی جمع کنم و بیام اینجا لنگر بندازم... ولی خب گاهی شرایطی پیش میاد که لازم میشه روی تصمیمات قبلی تجدید نظر کنیم، خب من هم نظرم عوض شد و این که می خونید شد اولین پست من:


خواستم که در اولین پستم از ریحانه بنویسم،

خواستم بنویسم ریحانه تک­ ستاره­ ی درخشان آسمان من است،

خواستم بنویسم که ریحانه نه یک ریحان، که بوستان زندگی من است،

خواستم بنویسم که ریحانه ساحل آرامش بخش دل طوفان زده ­ی من است،

خواستم بنویسم که ریحانه آغاز همه­ ی شادی ها و پایان همه غم ­های من است،

باز ديدم که ریحانه نيست. نه، اين‌ها همه هست و اين همه ریحانه نيست.

نه، اشتباه نکن، نمی خواهم بگویم که ریحانه، ریحانه است...

که دیگر نه او ریحانه است و نه من علیرضا...که من اویم و او من، پس اینگونه نوشتم: «ریحانه تمام وجود من است»


تقدیمی نوشت: دوووووووووووست دارم یه عالمه، هرچی بگم بازم کَمه !
پ.ن. البته همه ی اینها که نوشتم توی تگ ReAl این پست خلاصه می شد!

8 comments:

فاريا said...

سلام عزيزم . البته كه بهت ميگم ادرس رو . ميري بهار جنوبي . روبروي مجتمع خريد مانتو فروشي ( ست ) برو بخر حالشو ببر

Nasibe said...

آخی..ایشالله همیشه دلتون شاد باشه
با بهترین آرزوها برای شما وریحان

sama said...

بهتون تبریک میگم و از صمیم قلب براتون آرزوی خوشبختی و شادکامی می کنم.ریحان جون تو واقعا با داشتن همسری به این شایستگی و مهربانی و عاشق پیشه ای ،خوشبخت ترینی.امیدوارم قدر همدیگر رو همیشه بدونید.به امید روزی که ازین علیرضا هابر تعدادشون افزوده بشه.

پگاه said...

یک عشقولانه ی ناب و بی نقص!
امیدوارم همیشه کنار هم باشید ، در غم ها و شادیها ، موفقیتها و شکست ها.

Reyhan said...

به سما:
هر کسی همسرش دوستش داشته باشه خوشبخت ترین آدم روی زمینه. به قول تو ایشالا قدر همدیگه رو بیشتر بدونیم.
راستی من میشناسمت؟

به پگاه:
چیه واسه من خواهرشوهر شدی؟
:D
چطور من این همه عشقولانه مینویسم نمیای تعریف کنی؟ هان هان هان؟
:D

به علیرضا:
ممنون
خیلی قشنگ بود
کاش همیشه احساساتمون تو خاطرمون باشه
:)

sama said...

نه عزيزم.ولي هر از گاهي به وبت سر ميزنم.هميشه پايدار باشيد.

پگاه said...

ای بابا! حالا بیا و خوبی کن! اومدم شوهرتو تشویق کردم که همیشه از این عشقولانه ها برات بگه!

Reyhan said...

به سما:
عزیزم خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم
:-*

به پگاه:
حالا چرا میزنی منو؟
:D
آفرین تشویق کن ببینم تشویق هات چقدر تاثیر گذاره
:D